“More Than Meets The Eye”

Helaas kon ik niet de gewone cd versie vinden, want juist die heeft een prachtige intro vol gevoel. Muziek die mij altijd weer mieren(censuur) bezorgt. Dit soort groepen spelen met een melotron. Wat is dat nu weer. Gewoon en orgeltje, maar het lijkt net of deze vals speelt. Diegene die dit bespeelt is Martin Orford. Deze man speelt in verschillende groepen met dit soort muziek. Dit is op en top symphonische pop. Muziek waar ik zelf erg veel van heb. Je zult dit nooit op de radio horen. Toegankelijk is het alleen voor mensen die echt geinteresseerd zijn in dit soort muziek. Het is even heel wat anders dan wat ik normaal plaats. Jadis is een groep die verscheidene cd’s achter hun naam hebben. Voor mij nog steeds een topper ondanks dat dit liedje al weer afkomstig is uit het jaar 1986. Zoals ik al zei jammer dat het alleen live op YouTube staat. Wat symphonische muziek betreft staat er vrij weinig op deze site. Misschien zelf eens aan de slag gaan en het nodige erop zetten.

Tigaas.

Dit bericht werd geplaatst in muziek. Bookmark de permalink .

5 reacties op “More Than Meets The Eye”

  1. minoesjka2 zegt:

    Wat een geweldig nummer!! Mooi die dwarsfluit erbij, maar volgens mij was dat ook de tijd van Berdien Stenberg, dus wel gegrijpelijk.
    Even 3 minuten zitten genieten šŸ™‚

  2. tigaas58 zegt:

    Deze groep maakt heerlijke muziek…..
    Zoals deze heb ik er nog velen alleen niet vindbaar op YouTube….
    Misschien een uitdaging voor mezelf ze erop te zetten……
    Waar ik al aangeef de intro officieel van dit liedje is helemaal super….
    Er mist ongeveer 2 minuten, waar ook de dwarsfluit centraal staat…..
    Liefs!!!

  3. gewoonanneke zegt:

    Stil bij je helemaal uitgeblogt??? Gaat het wel goed met je.
    voorheen noelle52

  4. Tigaas zegt:

    Ben niet uitgeblogd, maar door een nogal belangrijk persoon die blijkbaar wilde verhalen rond stuurt zijn al mijn vaste volgers weg………..
    Bloggen komt wel weer, maar daar kies ik mijn moment voor……….
    Het gaat verders heel goed met mij, rust is over mij gekomen door het wegvallen van die persoon, nu is het een kwestie van nieuwe contacten op te doen op weblog bij wordpress.com, omdat ik niet meer terug kom bij weblog zonder streepje vanwege die persoon…
    Dus alles is een kwestie van tijd en juiste moment…..

  5. Pingback: ”Hoe het ooit begon…..en met deze oude berichten, en nieuwe muziekvideo’s waarschijnlijk eindigt, al weer 10/11 jaar geleden” | Skar

Plaats een reactie