“Believe”

Einde van de drie kleine maar oh zo waardevolle verhalen.

Tigaas.

Dit bericht werd geplaatst in muziek. Bookmark de permalink .

6 reacties op “Believe”

  1. Trees zegt:

    Het is vast een verhaal wat jij zelf goed begrijpt. Hopelijk komt het ooit nog goed!
    Groet vanaf Gran Canaria!

    • tigaas58 zegt:

      Wie tussen de regels door leest,luistert, fantaseert……….
      Dan is de combinatie niet zo moeilijk………
      Er is een enorm gevoel van vrijheid over mij gekomen…….
      Een enorm groot gevoel alsof een zware last van mijn schouders af is………
      Een gevoel dat ik eindelijk weer leef…….
      De wereld ligt weer helemaal open voor mij…..zonder ballast van…….
      Wat een weekje rust al niet met je doet……..
      Daarnaast heb ik op het moment weer andere contacten…….
      Dus een roerige, maar leerzame week…….
      Liefs!!!

      • Trees zegt:

        Blijkbaar is het beter zo voor je!
        Geniet weer van nieuwe contacten!
        Een mens is nooit te oud om te leren…

  2. tigaas58 zegt:

    Dit is veel beter voor mij…….no secrets anymore……….
    De ware…..komt nu weer boven, naam kan ik niet noemen, je weet wel waarom……..
    Genieten zal ik zeker volop, vandaag kan al bijna niet meer stuk………
    Die contacten waren er al, alleen ik hield de boot af………
    Jammer dat webloggen historie waarschijnlijk wordt, vanwege alle geruchten ondanks dat ik in mijn gelijk sta, maar ja tussen vrouwen kom je niet in………
    Een meeting zal ik ook zeker missen, maar blijf ik op deze provider loggen kan ik nu eindelijk schrijven wat ik allemaal mee maak en beleef, mijn spontaniteit komt weer naar boven….heerlijk gewoonweg, maar missen zal ik Geesje, Hanneke, Hanny en jou zeker en niet te vergeten Musicinmind heerlijke open en spontane dame………..
    Eigenlijk zou het 1½ jaar geleden begonnen zijn het “nieuwe leven” maar goed beter laat dan nooit…..
    Daarnaast heb ik een fantastisch cadeau van Hanneke als herinnering…..werkelijk prachtig en zeer waardevol…..
    Liefs!!!

  3. geesjesgedachten zegt:

    Waarom zou jij mij moeten missen?
    Ik had toch al gezegd dat ik hier blijf lezen, of je moet dus stoppen met bloggen.
    Wat de tekst van het liedje betreft, tja, jij alleen weet wat daar achter zit.

    Ot, wat de meeting betreft tigaas wil ik graag iets zeggen. Ik heb enkele dames uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten. eigenlijk is het dus geen meeting maar een doodgewone uitnodiging.
    Mocht ik ooit een meeting bij mij op de camping organiseren dan ben jij daar van harte welkom!!!!

  4. tigaas58 zegt:

    Wil jou ook helemaal niet missen………….
    Heerlijk om weer wat te lezen van jou…..
    Altijd had je opbouwende reacties op mijn blog, samen met nog twee dames……..Ha+Tr…
    Toen kon ik er helaas erg weinig mee…..wel en niet overigens, maar deed dat niet…..
    Stoppen met bloggen is niet mijn bedoeling, alleen ik zal nooit meer terug keren naar weblog zonder streepje, daarnaast zullen mijn berichten minder frequent worden en totaal anders van aard en inhoud……..ach als je moeite hebt met je gevoelens uiten en al als kind van 11 jaar bezig bent met muziek dan spreek je soms met muziek, dat kan dan de tekst zijn, de titel of de melodie……….of het geheel…..zoals bij The Script………
    Wat dat eten betreft dat wist ik allemaal wel, helaas heb je de eerste meeting niet meegemaakt waar ik achter bleef met 4 lieve dames en ik mezelf ook maar omtoverde tot dame voor zover dat nodig was, want dat ben ik hier ook al 21 jaar………..alleen de bijsmaak bij dat etentje wat kruiwagen betreft raakt mij……..
    Wat die meeting betreft zal ik zeker komen, maar je weet dat er bepaalde voorwaarden helaas aan zitten voor mij….
    Heel veel liefssss!!!

Plaats een reactie